Program muzičkih aktivnosti
Program muzičkih aktivnosti - Umjetnički odgoj a posebno muzika nameće se kao vječna pratiteljica
čovjeka kroz povijesna razdoblja. Bila je uvijek izazov za pedagoge pa je to ostala i do današnjih dana. Prva osnovna Montessori škola nastoji da već u prvom razredu osnovne škole otkrije potencijale darovitih učenika za muziku i da ih u skladu sa njihovim sklonostima usmjerava u neke od muzičkih sekcija kao što su hor, volakna grupa, folklore, ritmika i balet. Uz stručni nadzor profesora muzike, učenici se ohrabruju da razvijaju svoje vlastite ideje o muzici i da ih izraze kroz muzički izraz. Darovitim učenicima se omogućava obuka na muzičkim instrumentima. Nastava obuke na instrumentima ( gitare, harmonike, klavira i violine) je individualna i održava se jednom sedmično. Uz sviranje instrumenta polaznici mogu pohađati i solfeggio koji se realizuju u grupi jednom sedmično po 45 minuta. Po završetku osnovne škole, učenici će biti obučeni za sviranje jednom muzičkog instrumenta. Princip Montessori rada u ranoj dobi učenje sviranja je takvo da sviranje treba prije svega biti dobrovoljna aktivnost u kojoj će dijete uživati bez pritisaka.
čovjeka kroz povijesna razdoblja. Bila je uvijek izazov za pedagoge pa je to ostala i do današnjih dana. Prva osnovna Montessori škola nastoji da već u prvom razredu osnovne škole otkrije potencijale darovitih učenika za muziku i da ih u skladu sa njihovim sklonostima usmjerava u neke od muzičkih sekcija kao što su hor, volakna grupa, folklore, ritmika i balet. Uz stručni nadzor profesora muzike, učenici se ohrabruju da razvijaju svoje vlastite ideje o muzici i da ih izraze kroz muzički izraz. Darovitim učenicima se omogućava obuka na muzičkim instrumentima. Nastava obuke na instrumentima ( gitare, harmonike, klavira i violine) je individualna i održava se jednom sedmično. Uz sviranje instrumenta polaznici mogu pohađati i solfeggio koji se realizuju u grupi jednom sedmično po 45 minuta. Po završetku osnovne škole, učenici će biti obučeni za sviranje jednom muzičkog instrumenta. Princip Montessori rada u ranoj dobi učenje sviranja je takvo da sviranje treba prije svega biti dobrovoljna aktivnost u kojoj će dijete uživati bez pritisaka.
0 komentari: